недеља, 23. мај 2010.

Jackson Rathbone intervju

- Jackson u intervjuu za casopis govori o tome kako da smuvas simpatiju, sta ga privlaci - a sta ne podnosi kod devojaka, i jos nesto..:DD

1. Kako da smuvas simpatiju?


Jack: "Vrlo sam stidljiv kada treba nekome da pridjem. (Kao Jasper xD) Najvise volim kada cura preuzme inicijativu. tako je bilo i kada sam se prvi put poljubio sa devojkom. Gledali smo u bioskopu film "Titanik", a ja se nisam usudjivao da je poljubim. Srecom, ona je bila hrabrija"

2. Sta je za tebe seksi?

Jack: "Super mi je kada s nekim delis ista interesovanja. Na primer, svidjaju mi se devojke kojima se dopada ista muzika kao i meni. A ako jos pri tom ume da svira i neki instrument, potpuno ce me osvojiti..(haha xD)

3. Sta ne podnosis kod devojaka?

Jack: "Nikada ne sme da me prevari! Ne podnosim ljubavne troglove! Takodje, ne sme me kritikovati sto provodim vreme druzeci se sa prijateljima ili baveci se hobijem."

4. Kako znas da je u pitanju prava ljubav?

Jack: "Razlikujem ljubav i strast. Strast te na duze vreme moze potpuno izludeti. Medjutim, ljubav ti stvara osecanje zadovoljstva. Moj problem je sto se ponasam kao pravi glupan kada sam zaljubljen. (haha xD)

5. Kako resavas ljubavne probleme?

Jack: "Kada mi je slomljeno srce, to pokusavam da prebrodim potpuno sam. Stalno se muvam po gradu i pokusavam da skrenem sebi paznju na druge stvari. Tada izbegavam prijatelje. Oni ceme stalno zapitkivati gde mi je devojka, sto ne podnosim! Najbolje se provedem sa potpunim neznancima."

Нема коментара:

Постави коментар